Trénink
Zodpovězeno: 0 z 6 otázek
Body za tuto otázku
Správná odpověď: +9 bodů
Špatná odpověď: 0 bodů
Nechci odpovídat: 0 bodů Hotovo - ukončit test Nápověda
Beruška má nakreslit židli podle šedé čáry.
Sestav pro ni program z bloků.
Kosočtverec má všechny strany stejně dlouhé.
Naprogramuj berušku, aby jej nakreslila.
Sestav program, pomocí kterého bobr sesbírá všechny klády.
Pozor! Můžeš použít nanejvýš 8 bloků.
Opravdový mistr to udělá jen se 7 bloky.
Robot má za úkol položit dlaždice na taková místa, aby byl vzorek pravidelný po celé místnosti.
Přitom má položit co nejméně dlaždic.
Napiš program.
Můžeš použít nanejvýš 6 bloků.
Citát ze sci-fi románu: Přiletělo UFO a elegantně přistálo na střeše mrakodrapu.
Nejdříve spusť pohyb tlačítkem Spustit. Na obrazovce se pohybuje stín UFO.
Tvým úkolem je napsat program, který zajistí, aby se barevné UFO pohybovalo stejně jako její stín. Musí přesně napodobit všechny pohyby svého stínu.
Pro prozkoumání situace použij k přesnému nastavení času posuvník vpravo dole.
Auto dojede ke křižovatce a zacouvá rychle zpátky.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Nejdříve spusť pohyb tlačítkem Spustit. Pro prozkoumání situace použij posuvník vpravo dole.
Rada: V případě chyby zkontroluj, jestli příkaz Postava není umístěn nad nebo pod příkazem Když.
Informace k testu
- Své odpovědi můžeš během testu změnit, kolikrát budeš chtít.- Pokud chceš ukončit test před vypršením časového limitu, stiskni tlačítko Hotovo - Ukončit testování.
- Po skončení testu se okamžitě dozvíš výsledek.
- Pokud bys během testování potřeboval pokračovat v testu na jiném počítači, budeš potřebovat své heslo soutěžícího.