Film
Zodpovězeno: 0 z 15 otázek
Body za tuto otázku
Správná odpověď: +9 bodů
Špatná odpověď: -3 body
Nechci odpovídat: 0 bodů Hotovo - ukončit test Nápověda
Umísti jablko na strom na místo, kde visí jeho stín.
U bloku Postava nastav správně pozici X a Y.
Po sestavení programu klikni na tlačítko Spustit. Posuvníkem vedle tohoto tlačítka lze nastavit libovolný čas.
Pokud se objeví hlášení Animace se neshoduje se zadáním, je třeba program upravit.
V této úloze budeš vytvářet animaci.
Nad stromem přeletělo letadlo. Stiskni tlačítko Spustit, abys viděl, jak letěl jeho stín.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Blok čas se po stisknutí tlačítka Spustit plynule mění od 0 do 100.
Taháním za bod na posuvníku vedle tohoto tlačítka můžeš čas libovolně nastavovat.
Svůj program ověříš stisknutím tlačítka Spustit.
Malé Kačence uletěl pouťový balónek.
Sestav program, podle něhož poletí barevný obrázek stejně jako jeho stín.
Potom klikni na tlačítko Spustit.
Můžeš také tahat za bod na posuvníku vedle tohoto tlačítka a měnit čas podle potřeby.
Úplně nahoře na stromě viselo jablko. Nejednou zafoukal větřík a jablko spadlo ze stromu.
Klikni na tlačítko Spustit, aby bylo vidět, jak padalo.
Sestav program, podle něhož bude barevný obrázek padat stejně jako jeho stín.
Vyzkoušej blok pro odečítání čísel a přemýšlej, co se bude odečítat. Znaménko uvnitř tohoto bloku jde změnit.
Pro kontrolu a ověření klikni na tlačítko Spustit.
Můžeš také tahat za bod na posuvníku a měnit čas podle potřeby.
Auto vyjíždí z parkovišti. Pomalu, opatrně.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Potom klikni na tlačítko Spustit.
Poznámka: chceš-li číslo přepsat na desetinné číslo, musíš použít desetinnou tečku, např. 1.5
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Potom klikni na tlačítko Spustit.
Můžeš také tahat za bod na posuvníku a měnit čas podle potřeby.
Véna programuje animaci pádu meteoritu, který na konci druhohor způsobil vyhynutí dinosaurů.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Astronauti navigují svoji vesmírnou loď k přistání na neznámé planetě. Okénkem vidí, jak se k nim planeta přibližuje a zvětšuje se.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Můžeš tahat za bod na posuvníku a měnit čas podle potřeby. Nebo klikni na tlačítko Spustit.
Jarka do referátu o černých dírách vytváří animaci zhroucení hvězdy.
Na začátku má hvězda velikost 100.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Nad naším městem proletělo UFO!
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Mikroskop ukáže každý detail.
Na začátku má obrázek v mikroskopu velikost 100.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Poznámka: Pro zapsání desetinného čísla je potřeba napsat desetinnou tečku, např. 0.5
Tadeáš dělá animaci panáka, který mrká oběma očima. V jeden okamžik levé oko zmizí a objeví se pravé oko.
Vyzkoušej blok když.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Kulečníková koule se odrazí od stěny kulečníku. Udělej takovou animaci.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Jak rychle se Marťani objevili, tak rychle byli pryč. Antony ve skafandru je ani nezaregistroval.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
UFO chce přistát, ale narazí do paneláku a rychle odletí.
Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.
Informace k testu
- Své odpovědi můžeš během testu změnit, kolikrát budeš chtít.- Pokud chceš ukončit test před vypršením časového limitu, stiskni tlačítko Hotovo - Ukončit testování.
- Po skončení testu se okamžitě dozvíš výsledek.
- Pokud bys během testování potřeboval pokračovat v testu na jiném počítači, budeš potřebovat své heslo soutěžícího.