Pro běh soutěže je důležité vyzkoušet, zda se žákům bude soutěžní test zobrazovat v pořádku.

Pokud žáci nemají školní účty a používáte nějakou formu proxy, u níž z vnější sítě nelze rozlišit jednotlivé počítače, je důležité zkontrolovat, aby si žáci "nekradli" údaje. 

K tomu doporučujeme spustit na více počítačích učebny některý archívní test. Pokud se žákům různě zmateně zobrazují počty odpovězených otázek nebo osobní údaje spolužáků, učebna je nevhodná a je třeba ji přenastavit. Podotýkáme, že je velmi málo pravděpodobné, že tak nešťastně nastavenou učebnu máte.

Tuto kontrolu lze udělat v rámci výuky. Žáci se procvičí, připraví na soutěž, a pokud někomu něco nebude fungovat, prověďte výše popsaný test osobně.

Archívní testy

Archívní testy používají interaktivní úlohy vytvořené na platformě Flash. Pokud váš prohlížeč nemá povolený Flash, test nepůjde spustit (objeví se hlášení). Pak je potřeba buď povolit JavaScript a/nebo plug-in Flash, případně jej nainstalovat. Nebo jednoduše spustit test v jiném prohlížeči.

Přihlášení

Učitel - školní koordinátor: ------------------------------------------- Nová škola - koordinátor:
Registrovat

Soutěž podpořili

Generální partneři:

Nadace RSJ

Web4U logo

 

Partneři:

Jednota školských informatiků

Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity

Pedagogická fakulta TU Liberec